Incident Response-as-a-service is een belangrijke dienst voor bedrijven die op zoek zijn naar professionele hulp bij het voorkomen van én omgaan met IT-incidenten. Deze diensten staan bekend als duur en vaak niet binnen het bereik van MKB+ en middelgrote organisaties, maar door onze exclusieve samenwerking met onze partner Resillion maakt Flowerbed dit wél bereikbaar voor iedereen.
Of het nu gaat om een cyberaanval, een systeemuitval of een andere IT-noodsituatie, ons team van ervaren professionals staat altijd klaar om snel en efficiënt te reageren.
Handelen als het moet
Met onze Incident Response as a service en SLA van 2 uur, kan je rekenen op professionele hulp bij het identificeren, beoordelen en oplossen van IT-incidenten. Ons team bestaat uit ervaren IT-professionals die zijn opgeleid om te reageren op alle soorten IT-incidenten. We werken samen met jullie om het incident te beoordelen, te bepalen wat er aan de hand is en hoe dit snel en efficiënt op te lossen.
Er zijn verschillende bedrijven die incident response diensten aanbieden. Het is belangrijk om een bedrijf te kiezen dat gekwalificeerde experts in huis heeft en dat een bewezen track record heeft op het gebied van incident response. Daarom hebben wij een partnership met één van Europa’s gerenommeerde Threat hunting teams, Resillion (voorheen Eurofins Cybersecurity).
Zo ben je het best beschermd bent tegen cyberdreigingen en kan je op elk moment rekenen op professionele hulp als het nodig isRe