MANAGED SERVICES

Plan, Do, Check & Act Cyclus door Flowerbed

De aanschaf en installatie van een krachtig beveiligingsproduct is niet voldoende om de veiligheid en compliancy van uw omgeving te waarborgen. Na implementatie is het noodzakelijk om de oplossing en zijn gerelateerde processen te onderhouden en beheren. In veel gevallen blijft dit aspect onderbelicht. Veel organisaties zijn niet op de hoogte van de risico’s.

"Een beveiliging product kan krachtig zijn, maar als onderhoud en beheer worden verwaarloosd, loopt de organisatie nog steeds gevaar!"
"Een goed beheerde Security-, Netwerk- of Cloud-omgeving geeft een maximale veiligheid tegen minimale kosten"

Wat houdt onze Managed Service in?

Met onze Managed Service wordt geanalyseerd in hoeverre de omgeving aan de (laatste) vereisten voldoet en invulling geeft aan veiligheid en compliance. Periodiek komt een van onze specialisten langs voor het controleren, bijwerken en adviseren over de geïmplementeerde oplossing. De volgende zaken worden daarbij opgepakt:

  • Bespreken van inhoudelijke bevindingen uit de management console en vertalen naar inzicht/acties
  • Monitoring van de actuele performance en verdere tuning van de omgeving
  • Adviseren over uit te voeren patches op basis van Critical Patch updates vanuit support
  • Adviseren over uit te voeren updates naar hogere versies
  • Algeheel advies over de status van de omgeving en beantwoorden van alle mogelijke vragen
  • Op locatie coaching/training van beheerders op de werking de oplossing
  • Assisteren bij samenstellen periodieke security managementrapportage op basis van bevindingen
  • Maximaliseren van de aanwezige functionaliteit in de aangekochte licenties
  • Bespreken nieuw uitgebrachte features en ontwikkelingen op de roadmap van de fabrikant
  • Ondersteuning lokale security en/of beheer afdeling
Voor welke producten is onze Managed Service verkrijgbaar?

Ons Managed Service team is ingericht op het onderhouden en beheren van alle merken en producten in ons portfolio. Zij zijn hiervoor getraind en gecertificeerd en met onze processen en procedures worden SLA’s gewaarborgd. Ons Topdesk ticketsysteem geeft onze serviceklanten inzicht in openstaande en historische tickets. Als dit ook jullie platform is, kunnen wij deze koppelen voor een naadloze tickethandling en rapportage.

Trend Micro Managed Service

De Trend Micro Managed Service dienst is in verschillende bundels af te nemen. Afhankelijk van de mate waarin u als klant zelf beheer kan en wilt voeren over de oplossing is onze dienstverlening als verlengstuk in te zetten.

  • Entry
  • Meest gekozen
    Plus
  • Complete
Entry
Meest gekozen
Plus
Complete
1500
/maand
2495
/maand
3495
/maand
Setup fee€ 1.750€ 2.500€ 3.500
Incident Management
Request Management
Change ManagementService CreditsService CreditsService Credits
License Management
Availability Management
Event Management
Release Management
Residential Engineer
Health Check
Advisory Consult
Service WindowBusiness hoursBusiness hours24 / 7
Priority 1 Response Time2 hours1 hour30 minutes
Meer infoMeer infoMeer info

Vrienden van Flowerbed

Meer weten

Wij helpen je graag verder en sparren graag over jullie behoeften.
Geef hieronder je contactgegevens en een korte omschrijving.